Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció

ATM serie 1500 "Peter Witt"

Adatok

Gyártó neveMultiple
Típus neveATM serie 1500 "Peter Witt"
Jármű típusaVillamos
KasztniMultiple Peter Witt streetcar
Motorok száma4
Ajtóképlet2-2-2
Tengelyek száma4
Modulok száma1
Hosszúság13890mm
Szélesség2350mm
Magasság3230mm
Maximális utasszám101-
Ülések29-
Min. padlószint742mm
Egyéb információ:
Combined model for Italian-made Peter Witt trams for Milano
The Milan streetcar was projected by the municipal engineers in 1927, and two prototypes, built by Carminati & Toselli and numbered 1501 and 1502, came into service at the end of the same year.
After a few tests, the construction of a 500 units stock (numbered 1503 to 2002) began, divided between several manufacturers:

- Società Italiana Carminati & Toselli built 110 units (1503 to 1612);
- Società Italiana Ernesto Breda built 110 units (1613 to 1722);
- Officine Meccaniche di Reggio Emilia built 50 units (1723 to 1772);
- Officine Meccaniche built 110 units (1773 to 1882); - Officine Elettroferroviarie Tallero built 110 units (1883 to 1992);
- the Officine Meccaniche Lodigiane built 10 units (1993 to 2002).
The electrical equipment were built by Ansaldo and TIBB, the bogies by Fiat under Commonwealth-license.
[Source: https://en.wikipedia.org/wiki/ATM_Class_1500. Text is available under the Creative Commons Attribution-ShareAlike License; additional terms may apply]
Készült: 1927-1930

Közlekedési társaságok

Városok

Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: