Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 260.04 #52

Adatok

Teljes névIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN-szám1534
Gyári szám
Épült1985
Selejtezve2007
Tulajdonosok
19851991WPK Wałbrzych
19912007MPK Świdnica
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19851995WBS 530K
19952001WBT 9928
20012007DSW 18LA
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19851991S-752 / WPK Wałbrzych
19911998752 / MPK Świdnica
1998200752 / MPK Świdnica
Egyéb információ
Data zakupu : 24.07.1985
Data pierwszej rejestracji : 26.08.1985
VIN po NG : 102/91 (1991)
Wycofany : 02.10.2007

Fotók

május 2002 - ul. Muzealna, Świdnica. Bardzo prawdopodobne jest to, źe jest to ex 280.
Szerző: Tatuś Tatuś
newseredytordriver
Hozzászólások: 1

16 augusztus 2002 - Świdnica, ul. Muzealna.
Szerző: lukk

Hozzászólások: 1

12 május 2003 - Świdnica, al. Niepodległości
Szerző: Tatuś Tatuś
newseredytordriver
Hozzászólások: 1

14 március 2005 - Świdnica, ul. Słowiańska - pętla. Kierowca robi sobie przerwę, czekając na następny kurs.
Szerző: Pasta

május 2005 - Świdnica, ul. Ludwika Zamenhofa.
Szerző: Hanys

25 június 2005 - Świdnica, Emilii Plater (pętla). Ot, takie moje małe wspomnienie po fajnym wozie... Fotkę mamy przyjemność oglądać za zgodą kolegi "tantus79". Dziękujemy :)
Szerző: PR

Hozzászólások: 2

25 június 2005 - Świdnica, Emilii Plater (pętla). I jeszcze nieco inne, historyczne już ujęcie tego rodzynka. To przede wszystkim dla Was, świdniczanie :) Zdjęcie wykonał "tantus79", zgoda oczywiście jest!
Szerző: PR

Hozzászólások: 11


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: