Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Tatra K2YU #237

Adatok

Teljes névTatra K2YU
(Tatra) /Tatra Kx (4xČKD TE 022 40kW/54HP) [2-2/2-2] (1973-1983)
VIN-szám
Gyári szám166520
Épült1975
Selejtezve
Tulajdonosok
1975GRAS Sarajevo
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19752017237 / GRAS Sarajevo
2017518 / GRAS Sarajevo

Fotók

24 augusztus 2007 - Sarajevo, Maršala Tita. Just a tatra peering from around the corner :)
Szerző: straphan
edytor
25 augusztus 2007 - Sarajevo, Put života.
Szerző: bartosz w
edytor
Hozzászólások: 8

16 június 2009 - Sarajewo, bulwar Selimovića. Akurat trafiła się linia 6, czyli skrócona wersja podstawowej 3-ki.
Szerző: Jarosz
newseredytor
Hozzászólások: 1

16 június 2009 - Ilidza, Sarajewska droga. W tym miejscu tramwaje bezkolizyjnie wjezdzaja na pas rozdzielajacy wylotowej arterii prowadzacej w kierunku Mostaru.
Szerző: Jarosz
newseredytor
Hozzászólások: 1

18 július 2009 - Sarajevo, Obala Kulina bana. Just as this black car in the background, archduke Franz Ferdinand was going with his duchess when Gavrilo Princip used his gun and murdered heir to the throne of Austro-Hungarian Empire and would-be empress. Who read The Good Soldier Švejk or history handbook knows what was next.
Szerző: JacekM
newseredytor
Hozzászólások: 1

14 augusztus 2012 - Sarajevo, železnička stanica.
Szerző: mario

4 július 2018 - Sarajevo, tram stop Avaz.
Szerző: ChrisGBNL

16 szeptember 2019 - Sarajevo, ulica Maršala Tita.
Na przystankach nie ma rozkładów jazdy, ale na szczęście tramwaje jeżdżą dosyć często (o ile nie ma wstrzymań). Problemem w podróży jest mnogość linii jak na prostą sieć przypominającą swoją "kształtem" Grudziądz (tutaj również jest krótka odnoga do dworca kolejowego i autobusowego, poza tym są główne dwie pętle). W stolicy Bośni i Hercegowiny zdecydowano się na połączenie każdej pętli ze sobą, co powoduje mnogość połączeń (6 linii) i pewien chaos wynikający z słabego oznakowania wagonów. Wielokrotnie pasażerowie są zdziwieni, że tramwaj nagle skręca, zamiast jechać prosto (w stronę centrum lub wielkich blokowisk). Najlepiej byłoby wyznaczyć maksymalnie 3 linie, często kursujące, kosztem nieregularnej bezpośredniości.

Szerző: piotr_kosz

Hozzászólások: 1


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: