Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Tatra T3SU #3088

Adatok

Teljes névTatra T3SU
(Tatra) /Tatra T3 (4xČKD TE 022 40kW/54HP) 23-110 [2-0-2 or 2-2-2] (1963-1987)
VIN-szám163850
Gyári szám
Épült1975
Selejtezve
Felújítások
2005Tatra T3R.P
(ОРЗЕТ) /ČKD Tatra T3 (4xČKD TE 022 40kW/54HP ) 22-112 [2-2-2] (2001-2011)
Tulajdonosok
1975ОМЕТ Одеса
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
197519943204 / ОМЕТ Одеса
19943088 / ОМЕТ Одеса
Egyéb információ
Modernizacja 2005 r.

Fotók

21 augusztus 2008 - Odessa, ul. Dacza Kowalewskiego. Mapka tak na oko. Kadr miał być nieco inny, ale zepsuł go kierowca zielonego busa, który wyraźnie zwolnił na mój widok (naprawdę wyglądam na potencjalnego pasażera marszrutki?).
Szerző: JacekM
newseredytor
Hozzászólások: 2

21 augusztus 2008 - Odessa, ul. Dacza Kowalewskiego. Dziewiętnastka dojeżdża powoli do pętli...
Szerző: JacekM
newseredytor
Hozzászólások: 1

4 augusztus 2010 - Odessa (UA), wyjazd z pętli 16-aja stancja Bolszogo Fontana.
Szerző: Michał Zaręba

4 augusztus 2010 - Odessa (UA), ul. Dacza Kowalewskogo.
Szerző: Dawid_2248

23 június 2011 - Odessa (Ukraina), pętla Memoriał 411. Baterii. Dociera tu zjawiskowa jednotorowa linia 19 obsługiwana jednym wagonem z motorową emerytką. Z tego co widzę wagon 3088 jest tu stałym gościem.
Szerző: straszny
newseredytordriver
4 május 2018 - Odessa, ul. Dacza Kowalewskiego.
Szerző: Banan
edytor
14 március 2020 - Odessa, ul. Kowalewskogo.
Według rozporządzenia o zabieralności tylu pasażerów ile wynosi połowa miejsc siedzących, dwudrzwiowe tatry stały się bardziej pojemne od zwykłych.

Szerző: mzk804
newseredytor

Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: