Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 260.04 #1255

Adatok

Teljes névIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN-szám260.04.3343.85
Gyári szám
Épült1985
Selejtezve2004
Tulajdonosok
19851994MZK Warszawa
19942004MZA Warszawa
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19842002WAB 725C
20022004WI 61552
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19851990605 / MZK Warszawa
199019941255 / MZK Warszawa
199420041255 / MZA Warszawa
Egyéb információ
NG 03.1990, NG2 11.1995

Fotók

5 április 1996 - Warszawa, ul. Francuska / Obrońców.
Szerző: straszny
newseredytordriver
10 június 2002 - Warszawa, kraniec Suwalska. Linia 416 w swej drugiej odsłonie została uruchomiona 1.09.1998 roku i połaczyła bródnowski kraniec SUWALSKA z pętlą GOCŁAW. W 2002 roku po otwarciu mostu Siekierkowskiego, linię przedłużono z Gocławia na URSYNÓW POŁUDNIOWY. 15.10.2007 roku, po wakacyjnej przerwie, linii dość mocno zmieniono trasę i odtąd z Bródna jechała przez most Gdański, a nąstępnie śladem wycofanej z tego odcinka linii E-1 do pętli METRO WILANOWSKA. W tej formie linia przetrwała zaledwie niecałe 4 miesiące. 9.02.2008 roku kursowanie linii zostało zawieszone na okres ferii zimowych, po których linia już nie wróciła na stołeczne ulice. Oficjalnie linię 416 zlikwidowano 25.02.2008 roku. Foto: Oskar Burda.
Szerző: zadzior

11 április 2004 - Warszawa, zakład "Włościańska". Los wozu #1255 w 2007 roku podzieliło 198 lewarowych Ikarusów.
Szerző: ZaciszaniN

Hozzászólások: 4


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: