Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 260.04 #2690

Adatok

Teljes névIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN-szám260.04.7099.83
Gyári szám
Épült1983
Selejtezve1997
Felújítások
1990Ikarus 280.T4
(LZNS) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [2-2-2-2] (1990-1991)
Tulajdonosok
19831994MZK Warszawa
19941997MZA Warszawa
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19831995WAB 129C
19951997WXC 9639
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19831990687 / MZK Warszawa
199019942690 / MZK Warszawa
199419972690 / MZA Warszawa
Egyéb információ
w 1990 roku przebudowany z Ikarusa 260.04 #687

Fotók

október 1995 - Warszawa, ul. Odyńca / al. Niepodległości.
Szerző: Nodzyk

július 1996 - Warszawa. Pętla na Sadybie. Eeech to babsko:-(
Szerző: Słavczo

Hozzászólások: 3

1996 - Warszawa, Dworzec Zachodni. fot. Jerzy Szeliga. zbiory ze Stacji Muzeum, zgoda jest. Po lewej składak 2690 na linii 172, z prawej stoi chełmski bizon 5490 na 187, a po środku na 130 na dawnym stanowisku linii M to rocznik `89 prawdopodobnie 2726. Zdjęcie zapewne zrobione pod koniec lata 1996 roku, linia 130 została skrócona od sierpnia tamtego roku, wróciła na swój wcześniejszy kraniec na ul. Krańcową z powrotem w 1999 roku.
Szerző: dev3

Hozzászólások: 1


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: