Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 280.26 #3210

Adatok

Teljes névIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN-szám280.26.3264.86
Gyári szám
Épült1986
Selejtezve2001
Tulajdonosok
19861994MZK Warszawa
19942001MZA Warszawa
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19861995WAB 991C
19952001WUD 2325
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
198619943210 / MZK Warszawa
199420013210 / MZA Warszawa

Fotók

29 augusztus 1994 - Warszawa, ul. Gdańska. 157 zmierza ze Szczęśliwic na Gwiaździstą. Pojeździ tędy do 2003 roku, kiedy to budowa stacji metra Plac Wilsona wymusi zmianę jej trasy.
Szerző: straszny
newseredytordriver
augusztus 1997 - Warszawa, ul. Łopuszańska. Kultowy wręcz kleszczowy Ikarus wyjeżdża na swój stały dodatek na linii 157. Był to ostatni biało-czerwony lewar, ostatni z numerem 32xx, długo jeździł nim na dodatkach jeden szofer, o którym legenda stanowi, że zawiózł nim kiedyś krowę do Płocka. Wóz poległ w 2001 po wielkiej dostawie a szofer po ujednolicaniu taboru wsiadł na 6430 aż do jego odkupienia przez Solarisa. Wozów w MZA już nie ma a dziad dalej jeździ mając 75 lat.
Szerző: Kelly
newser
Hozzászólások: 2

27 március 2000 - Warszawa, pętla Metro Wilanowska. Ostatni czerwony lewarek na Kleszczowej był zarazem ostatnim przedstawicielem krótkiego zakresu numeracyjnego przegubowców z tej zajezdni - 3201-3215. Foto: Oskar Burda.
Szerző: zadzior

Hozzászólások: 1

március 2001 - Warszawa, ulica Stawki. Na ten autobus polowałem dłuższy czas i w końcu mi się udało :)
Szerző: zadzior


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: