Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 280.26 #2247

Adatok

Teljes névIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN-szám280.26.2921.85
Gyári szám
Épült1985
Selejtezve1997
Tulajdonosok
19851994MZK Warszawa
19941997MZA Warszawa
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19851994WAB 657C
19941997WXC 3969
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
198519942247 / MZK Warszawa
199419972247 / MZA Warszawa

Fotók

1989 - Warszawa, Aleja Świerczewskiego (ob. "Solidarności"). Autor i data wykonania nieznane.
Szerző: dev3

1990 - Warszawa, pętla Międzylesie-CZD. Przed wozem tytułowym stoi 2552, a przed nim niezidentyfikowana ostrobramska solówka. Foto: Marcin Żabicki.
Szerző: zadzior

Hozzászólások: 4

1990 - Warszawa, pętla Międzylesie-CZD. Linia pospieszna F przez niemal 40 lat łączyła daleką Wolę z daleką Pragą Południe. W 1993 roku, w ramach likwidacji linii pospiesznych, przekształcono ją na krótki okres w linię przyspieszoną 518, po czym została ona zdegradowana do linii zwykłej 125. Foto: Marcin Żabicki.
Szerző: zadzior

Hozzászólások: 3

5 november 1994 - Warszawa, ul. Księcia Janusza. Planowe wyłączenie ruchu na jednotorowym odcinku linii 20 skutkowało uruchamianiem linii zastępczej o numerze 220. Drugą linią jeżdżącą zastępczo za tramwaje wg potrzeby ale z dedykowanym numerem było 202 z Okęcia na plac Narutowicza.
Szerző: Kelly
newser
Hozzászólások: 1


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: