Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 280.26 #2915

Adatok

Teljes névIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN-szám280.26.2942.85
Gyári szám
Épült1985
Selejtezve2004
Tulajdonosok
19851994MZK Warszawa
19942004MZA Warszawa
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19851995WAB 642C
19952002WUD 9958
20022004WI 61604
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
198519942915 / MZK Warszawa
199420032915 / MZA Warszawa
200320042494 / MZA Warszawa
Egyéb információ
2915 [R5] & [R13]
2494-III [R13]

Fotók

22 január 1996 - Warszawa, plac Bankowy. Inflancki rupieć na linii 402 z Bemowa przez Piaski do placu Trzech Krzyży.
Szerző: Nodzyk

Hozzászólások: 5

12 augusztus 1997 - Warszawa, ul. Rzymowskiego. Warszawskie Ikarusy przywiozły fanów zespołu U2 na tor wyścigów konnych na Służewcu. Na pierwszym planie Ikarus z rocznika `85, jeden z pierwszych po wprowadzonej przez MZA nowej naprawie Odbudowa polegającej na wymianie elementów kratownicy. Po remoncie Ikar dość długo wyglądał na zadbanego, z cieniowanymi na biało numerami i innymi elementami wystroju. Dobity na Stalowej rok po zamknięciu macierzystego zakładu, w słusznym dojrzałym wieku 19 lat.
Szerző: Kelly
newser
Hozzászólások: 1

február 2001 - Izabelin C, ul. Sierakowska, 726
Sfocone zenitem.

Szerző: fafax

Hozzászólások: 6

augusztus 2003 - Warszawa, pętla Dworzec Wschodni /Kijowska/. Jeszcze nieprzenumerowany ex-inflancki lewarek niebawem wyruszy na trasę podmiejskiej linii 805.
Szerző: zadzior

augusztus 2003 - Warszawa, pętla Dworzez Wschodni /Kijowska/. Zdjęcie historyczne po wielokroć: autobusu już nie ma, linia kończy bieg po drugiej stronie Wisły, a sama pętla wygląda dziś zupełnie inaczej. Dodatkowo zdjęcie dokumentuje zaledwie kilkumiesięczny okres po likwidacji zajezdni R-5 "Inflancka", kiedy autobusy stacjonując juz na nowych zakładach, nadal jeździły ze starymi, inflanckimi numerami.
Szerző: zadzior

Hozzászólások: 2


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: