Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 280.46 #2118

Adatok

Teljes névIkarus 280.46
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Praga 2M70(2)) [2-2-2-2]
VIN-szám280.46.3528.83
Gyári szám
Épült1983
Selejtezve1998
Felújítások
?Ikarus 280.26
(MZK Warszawa) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [2-2-2-2]
Tulajdonosok
19841994MZK Warszawa
19941998MZA Warszawa
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19841995WAB 313C
19951998WIA 8427
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
198419942118 / MZK Warszawa
199419982118 / MZA Warszawa
Egyéb információ
2118-II [R7]

Fotók

június 1997 - Warszawa, pętla Natolin Płn. Jedyny przegub w MZK Warszawa z 1983r, pierwszy automat wyposażony w Praha M70. Wszedł w miejsce po skasowanym wozie z 1979 który poległ w wyniku kolizji ze Starem dźwigiem przy Pomniku Lotnika. Musiał robić mało kilometrów ponieważ pierwszy i jedyny remont miał w 1994, po 11 latach co wówczas było niespotykane. Sufity były jeszcze malowane olejną więc w 1997 farba schodziła płatami, a spod niej wyłaniała się niebieska faktura kształtu zbliżonego do serii 54. Skasowany niecały rok później od wykonania zdjęcia, w 1998r. Żwawo się zbierał na tym 503.
Szerző: Kelly
newser

Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: