Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Tatra KT8D5 #1508

Adatok

Teljes névTatra KT8D5
(Tatra) /Tatra KT8D5 (8xČKD TE 023 45kW/61HP) 54-283 [2-2/2/2-2] (1986-1991)
VIN-szám178283
Gyári szám
Épült1989
Selejtezve
Felújítások
2011Tatra KT8D5R.N1
(DP Ostrava) /ČKD Tatra KT8D5 (8xČKD TE 026A05 47kW/64HP ) 63-220 [2-2/2/2-2] (2003-2011)
Tulajdonosok
1990DP Ostrava
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19901508 / DP Ostrava

Fotók

28 augusztus 2004 - Ostrava, zajezdnia tramwajowa "Křivá".
Szerző: jacekso
newseredytor
15 július 2005 - Ostrava, ul. Ruská. "Kachna" KT8D5 1508 dává přednost silnějšímu. Vůz měl původně jít na modernizaci až na podzim tohoto roku, ale z důvodu opakujících se technických problému, šel nakonec o půl roku dříve. Dílny jsou ale plné, tak čeká v rozebraném stavu až se uvolní místo.
Szerző: Enterprise

Hozzászólások: 2

4 október 2007 - Ostrava, Vřesinská.
Szerző: Wojciech Liberda

Hozzászólások: 6

4 október 2007 - Ostrava, Nádražní.
Szerző: Wojciech Liberda

29 augusztus 2008 - Ostrawa, ul. Vyskovicka.
Szerző: Paweł Chmielecki

29 augusztus 2008 - Ostrawa, ul. Ruska.
Szerző: karol_12

12 október 2012 - Ostrava, Vítkovická. #1508 był ostatnim wagonem typu KT8D5 w Ostrawie, który został poddany modernizacji polegającej na usunięciu największej zalety tych tramwajów jaką była dwukierunkowość. W tle Dolní oblast Vítkovice, będący obecnie narodowym zabytkiem kultury Republiki Czeskiej.
Szerző: Tomasz Paszko
newsertramdriver
12 október 2012 - Ostrava, 28. října. Tatra pokonuje właśnie najbardziej obciążony fragment sieci tramwajowej w Ostravie. W ciągu godziny tym torem potrafi przejechać 61 pociągów! Podstawiając podaż miejsc (a ta nie jest zbyt wysoka ponieważ spora część brygad to solówki) jesteśmy w stanie wyliczyć zdolność przewozową, która wynosi około 10 000 pasażerów/h czyli prawie 1/30 ludności Ostrawy. Wynik imponujący jak na zwykła trasę zakończoną zwykłymi skrzyżowaniami.
Szerző: Tomasz Paszko
newsertramdriver
Hozzászólások: 3

10 július 2013 - Ostrava, ul. Vítkovická.
Szerző: Witja
edytor
29 március 2016 - Ostrava, ul. Místecká.
Szerző: K 2


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: