Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 280.33 #16318

Adatok

Teljes névIkarus 280.33
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 37-146 [2-2-2-2] (1984-1992)
VIN-szám
Gyári szám
Épült1987
Selejtezve2012
Tulajdonosok
19872012Мосгортранс Москва
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19971997Х 502 УК 77
20042004АТ 261 77
20092009ЕА 729 77
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
1997201016318 / Мосгортранс Москва
2010201216590 / Мосгортранс Москва
Egyéb információ
In 1997 rebuilt into IK260, 2nd buspark. Last
passenger Ikarus-260 in Moscow.

Fotók

7 július 2008 - Inside of the last Ikarus 260 in Moscow - #16318, rebuilt from Ikarus-280.33 by Sokolniki Wagon-Repairing Factory (SVARZ) in 1997
Szerző: Mad_BOSS

7 július 2008 - Inside of the last Ikarus 260 in Moscow - #16318, rebuilt from Ikarus-280.33 by Sokolniki Wagon-Repairing Factory (SVARZ) in 1997
Szerző: Mad_BOSS

7 július 2008 - Factorial plate, installed by SVARZ during the repair instead of original. Later they started to write modeltype more exactly: 260.37, as such vehicles were officially named with no depend on modification.
Szerző: Mad_BOSS

Hozzászólások: 1

szeptember 2008 - Ikarus 260.37 #16318 at the bus station near "Orekhovo" metro station. For more than two years it is the only one Ikarus-260, working on Moscow routes. 16th buspark uses it as a "punishment machine": drivers temporary work on it after the violations. (Photo exchanged)
Szerző: Mad_BOSS

Hozzászólások: 5

30 március 2009 - Last Ikarus-260 in Moscow. Metro Kashirskaya.
Szerző: Artem Svetlov


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: