Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Scania CK270UB 4x2 LB #1465

Adatok

Teljes névScania CK270UB 4x2 LB
(Scania) Scania K UB 4x2 LB/Scania OmniLink (K-series) (Scania DC9 17 270 198kW/269HP 8867cm3 E4)
VIN-számYS2K4X20001866260
Gyári szám414845
Épült2009
Selejtezve
Tulajdonosok
20092012TAK Tallinn
20122023TLT Tallinn
2023ЖТТУ Житомир
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
20092023465 TAK
2023АМ 5645 НН
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
200920121465 / TAK Tallinn
201220231465 / TLT Tallinn
202322 / ЖТТУ Житомир
Egyéb információ
01.2023 Tallinn > Zhytomyr
07.02.2023 first day in service in Zhytomyr

Fotók

15 október 2009 - 16:19; Słupsk, ul. Sobieskiego.
W stolicy Estonii, Tallinie bardzo polubili te wozy. W roku 2007 zakupiono 40 pierwszych autobusów OmniLink CK270UB i nadano im numery 1450 - 1459, 2355 - 2387, 3823, 3826, 3838 - 3839, 3848 i 3878. Rok 2008 to dostawa kolejnych CK270UB w ilości 10 sztuk. Nadano im numery w przedziale 1460 - 1464, 2396 - 2398 i 3404 - 3405. W lutym 2009 roku TAK Tallin zakupił 15 autobusów przegubowych CK310UA 6x2/2, niskowejściowych, typu OmniLink w układzie drzwi 2-2-2-1. Pod ich maską można spotkać 310-konny silnik Scania DC9 29. W tym samym roku, w październiku został dokupiony jeden autobus dwunastometrowy widoczny na zdjęciu. Nadano mu numer 1465. Takim sposobem TAK Tallin eksploatuje 66 OmniLinków wyprodukowanych po 2007 roku.

Szerző: Michał K.
edytor
15 szeptember 2013 - Tallinn, J.Sütiste tee
Szerző: Tanel Vooglaid

12 augusztus 2014 - Tallinn, Estonia puiestee
Szerző: Владимир Носов
edytor
Hozzászólások: 1


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: