Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 280.26 #2903

Adatok

Teljes névIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN-szám280.26.1060.89
Gyári szám
Épült1989
Selejtezve2002
Tulajdonosok
19891994MZK Warszawa
19942002MZA Warszawa
20022002Michalczewski Radom
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19891995WAB 274P
19952002WUD 0802
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
198919942903 / MZK Warszawa
199420022903 / MZA Warszawa
Egyéb információ
2903-II

W 2002 r. skasowany, a na jego dokumentach do Rosji sprzedano ITS 51.

Fotók

23 augusztus 1998 - Warszawa, pętla Huta. Przegubowy Ikarus oczekuje na odjazd pod charakterystyczną dla krańca Huta wiatą. Linia 148 przez ponad 35 lat łączyła Bielany i Piaski z Muranowem i Centrum. Przez wiele lat kończyła na Pl. Powstańców Warszawy, do lat 90. na co dzień obsługiwana przegubowcami, później w fazie regresu obsługiwana solówkami z niską częstotliwością. W momencie wykonania fotografii drugi kraniec znajdował się na Mariensztacie. W 1999 została połączona z inną bielańsko-żoliborską linią 511 (d. linia pośpieszna E) i na 6 lat zawitała na Mokotowie kończąc swój bieg na Spartańskiej. Ostatecznym powodem likwidacji było dublowanie trasy z liniami tramwajowymi.
Szerző: Kelly
newser

Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: