Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus-Zemun IK166 #1080

Adatok

Teljes névIkarus-Zemun IK166
(Ikarus-Zemun) Ikarus-Zemun IK160/Ikarus-Zemun IK102/IK105/IK108/IK110/IK111 (MAN D2866UM01 180kW/245HP 11967cm3 ) 36-160 [2-2-2-2]
VIN-szám
Gyári szám
Épült1992
Selejtezve
Tulajdonosok
19922013ГСП Београд
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19982011BG 202-094
20112013BG 362-EČ
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
199220131080 / ГСП Београд
Egyéb információ
This vehicle was repaired and renewed in 2004 in Ikar(b)us, Zemun. It has an automatic Voith transmission. It now has a display for line and the following things are new: interior, wheels and general reconstructioned engine. The clip of the bus in ride>
http://www.youtube.com/watch?v=Hjq_zENoGp4

Fotók

2 július 2009 - Terminal Blok 45 "MZ Sava", Novi Beograd. During the Universiade 2009 in Belgrade a lot of old Ikar(b)us buses were on long and main Belgrade lines (like 95), because the new IK-112 and IK-218 were operating for Universiade.
Szerző: Milmar

Hozzászólások: 3

2 július 2009 - Terminal Blok 45 "MZ Sava", Novi Beograd. Unlike the Polish version, series for the domestic market, of manufacturer buses from Zemun, had some modifications in the structure of bus. Seats were made of plywood, and there were the third door, which contributed a lot easier flow of passengers in a everyday traffic jams here in Belgrade.
Szerző: Milmar

Hozzászólások: 11

13 március 2013 - Ikarus IK-166 in garage.
Szerző: becks89


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: