Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 280.26 #3086

Adatok

Teljes névIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN-szám280.26.2171.88
Gyári szám
Épült1988
Selejtezve2001
Tulajdonosok
19881994MZK Warszawa
19942001MZA Warszawa
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19881995WAB 260P
19952001WUD 7591
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
198819943086 / MZK Warszawa
199420013086 / MZA Warszawa
Egyéb információ
3086 [R12] - do 1994r.
3086 [R9] - od 1994r.

Fotók

25 június 1997 - Warszawa, pętla Marysin. Cóż za spotkanie na emigracji - dwa ex-piaseczniaki z różnych zajezdni na jednym krańcu. 3032 z `87 znalazł się na Inflanckiej i tutaj obsługuję linie 520 (ex-J) a 3086 z roku `88 został przydzielony zajezdni Chełmska i dzięki temu mógł pojawić się na ex-piaseczyńskiej linii 141. Chełmska miała zwyczaj malować zderzaki na żółto nawet w wozach w nowym malowaniu, nie zakładającym takiego rozwiązania. 141 wówczas przemierzało ze Służewca na Marysin, gdzie fragment służewiecki był najstarszym elementem trasy. Dzisiejsze 141 to efekt kombinacji kilku relacji realizowanych przez kilka linii.
Szerző: Kelly
newser
Hozzászólások: 1


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: