Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Kinki Sharyo #1012

Adatok

Teljes névKinki Sharyo
(Kinki Sharyo) /Kinki Sharyo Heliopolis (1967-1989)
VIN-szám
Gyári szám
Épült1981
Selejtezve
Tulajdonosok
1981CTA القاهرة (al-Qāhirah)
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19811012 / CTA القاهرة (al-Qāhirah)
Egyéb információ
Heliopolis interurban car.

Fotók

17 február 2010 - Cairo, Midan Ramsis. We are now at Cairo's main public transport hub - we've got the central Ramses railway station, both metro lines and the terminus of the Empain-built tram line to Heliopolis. The route runs from here towards the north-east on a fully segregated alignment till Midan Roxy, where it joins the road network running in the middle of dual carriageways. Despite the tracks being absolutely catastrophic, the trams can still manage around 40km/h on a good day, and with a little good will and money this could be a great start of a Stadtbahn-type network. Even the natives refer to this line as metro. Sadly, according to our source at the CTA, upon the opening of the 'real' metro line 3, the Cairo trams are to disappear...
Szerző: straphan
edytor
Hozzászólások: 2

17 február 2010 - al Qahira (EG) - Midan Ramses. The Heliopolis interurbans once ran to a terminal on the banks of the River Nile but now end at this single platform alongside the main Cairo railway station, where routes leave for various destinations in Heliopolis. The routes are supposed to be colour-coded by destination, but I saw little evidence of any signs. This is a normal three-car motor+non-driving motor+motor train.
Szerző: dvigar
edytor
Hozzászólások: 5

18 február 2010 - Cairo, corner of Osman Ibn Afan and Abd El Aziz Fahmy streets. A three-car rusty old banger leaves the outskirts of Heliopolis on a nearly hour-long journey to central Cairo. The speeds achieved by these cars are - despite the terrible state of the tracks - not too bad at all, and thanks to segregated tracks the vehicles do not have to stand in the huge traffic jams. Sadly - the neglect and the state of disrepair of the vehicles means, that you sometimes need to stand a good 45 minutes at the stop before the next tram comes.
Szerző: straphan
edytor
Hozzászólások: 2


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: