Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 260.50 #BOS-770

Adatok

Teljes névIkarus 260.50
(Ikarus) (Rába D10 UTSLL-160 160kW/215HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 21/97 [2-2-2] ( -1)
VIN-számTRA260V3AP2SU1487
Gyári szám1487
Épült1993
Selejtezve2018
Tulajdonosok
19931996Ikarus Budapest
19962014Tisza Volán Szeged
20152018DAKK Kecskemét
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19962018BOS-770
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19962014BOS-770 / Tisza Volán Szeged
20152018BOS-770 / DAKK Kecskemét
Kölcsönözve
Beszerzés éve Selejtezés éve Kölcsönbe vevő
20132014Szabolcs Volán Nyíregyháza
Egyéb információ
Ex. sínautóbusz (rail bus)

https://nava.hu/id/00065_1995/

Fotók

1995 - Székesfehérvár, Ikarus gyár. Dzisiaj udało mi się znaleźć absolutnie bezcenne nagranie z testów tego Ikarusa na torach w fabryce. Rp1 trochę kiepskie :) Screen pochodzi z filmiku: https://nava.hu/id/00065_1995/
Szerző: PKM&WPK
newserdriver
Hozzászólások: 4

1995 - Székesfehérvár, Ikarus gyár. Ruszamy! Mimo, że to połowa lat 90-tych to w rozwinięciu kosmicznych prędkości pomoże nam poczciwe D2156 z tradycyjnym siwym obłoczkiem. W tle oczywiście solóweczka dla Warszawy. Wprawne oko dostrzeże całe stadko na placu wyrobów gotowych. Screen pochodzi z filmiku: https://nava.hu/id/00065_1995/
Szerző: PKM&WPK
newserdriver
1995 - Zdjęcia z zewnątrz tego wynalazku są oczywiście bardzo znane i od dawna zalewają internet. Filmik jak i zbliżenie na pulpit to prawdziwy unikat, który doskonale ukazuje idiotyzm tego projektu. Właściwie to nie wiem po co w ogóle to robili. Drzwi z jednej strony, jedna kabina "maszynisty" wykluczają na starcie wykorzystanie w ruchu kolejowym. Być może było to jakieś lekarstwo na nudę w czasach kiedy produkcja spadła do jakiś symbolicznych ilości. Szynobus miał oczywiście układ napędowy ze zwykłego autobusu i widać jak jest piłowany na 2800 obrotów na biegu wstecznym, a jedzie może 20 km/h :) Screen pochodzi z filmiku: https://nava.hu/id/00065_1995/
Szerző: PKM&WPK
newserdriver
Hozzászólások: 3

1995 - Co by tu zrobić żeby nie strajkować? Wstawimy Ik260 na tory! Uwagę zwracają także drzwi harmonijkowe, dla których wyraźnie zmieniono technologię montażu. "Całe życie" były one malowane razem z całym autobusem w barwy docelowe. W połowie lat 90-tych zaczęto stosować malowane proszkowo na czarno sztyce i kostki z łożyskami. Screen pochodzi z filmiku: https://nava.hu/id/00065_1995/
Szerző: PKM&WPK
newserdriver
Hozzászólások: 1

8 május 2010 - Szentes, autóbusz állomás
Szerző: gbalage
limitercenzorgod
Hozzászólások: 2

25 október 2010 - Szeged, Kossuth Lajos sugárút
Szerző: gbalage
limitercenzorgod
5 március 2011 - Szeged, Kossuth Lajos sugarut.
Szerző: krzysio

15 augusztus 2011 - Szeged, Párizsi körút - Mars tér
Szerző: A_90
cenzor
15 október 2011 - 2011.10.15, 10:15 :) - Szeged, Fonógyári út
Szerző: gbalage
limitercenzorgod
Hozzászólások: 5

10 szeptember 2013 - Szeged, Autóbusz-állomás (Mars tér)
Szerző: Kóródy Ádám
newsercenzoredytorgod
14 szeptember 2013 - Estetycznie wykończone wnętrze. Tutaj co Ikarus, to inna - ciekawsza aranżacja.
Szerző: PKM&WPK
newserdriver
14 szeptember 2013 - Słynny Ikarus w roli szynobusu przypomina o swojej historii tylko nr podwozia i pamiątkowymi zdjęciami. Z pierwotnego pojazdu prawie nic nie zostało.
Szerző: PKM&WPK
newserdriver
Hozzászólások: 1

14 szeptember 2013 - Polgár, M3 Archeopark
Szerző: Kóródy Ádám
newsercenzoredytorgod
14 szeptember 2013 - Tiszacsege, Tisza-part, kompátkelő
Szerző: Kóródy Ádám
newsercenzoredytorgod
14 szeptember 2013 - Tiszaújváros, dworzec autobusowy. Nawet człowiek nie wiedział, że sfotografował dawny szynobus!
Szerző: Krystian Jacobson
newseredytor
Hozzászólások: 1

12 június 2015 - Algyő, Bartók Béla utca
Szerző: gbalage
limitercenzorgod

Más tartalom

Figyelem! Ez a tartalom nem része a phototrans oldalnak, olyan hivatkozást tartalmaz ami más oldalra navigál az interneten. Használd a saját felelősségedre!

Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: