Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 280.26 #3083

Adatok

Teljes névIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN-szám280.26.4096.87
Gyári szám
Épült1987
Selejtezve2005
Tulajdonosok
19871994MZK Warszawa
19942005MZA Warszawa
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19871995WAB 141P
19952005WIA 8455
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
198719943083 / MZK Warszawa
199420053083 / MZA Warszawa
Egyéb információ
Do 2005: [R13]; Do 2003: [R5]; Do 1994: [R12]

Fotók

november 1993 - Warszawa, pętla Natolin. 3083 był najdłużej eksploatowanym Ikarusem 280 z oryginalnym numerem taborowym. Mimo, że po likwidacji macierzystego zakładu, zaliczył jeszcze aż 3 zajezdnie, nigdy nie zmieniono mu numeru. Foto: Igor Tański.
Szerző: zadzior

szeptember 2000 - Warszawa, ulica Andersa. Przed otwarciem metra na Żoliborzu i Bielanach kursowało tędy kilkanaście linii autobusowych i tramwajowych. Na zdjęciu inflancki ekspiaseczniak na nieistniejącej już linii 413 goniący inflanckiego 5553 na linii 157.
Szerző: zadzior

Hozzászólások: 3

szeptember 2000 - Warszawa, plac Wilsona. Wzmożony ruch placu Wilsona. W tle przemyka się 7855 prawie nówka ma 181.
Szerző: zadzior

18 október 2004 - Warszawa, ul. Chodecka.
Szerző: ZaciszaniN

30 október 2005 - Warszawa, ul. Wólczyńska
Szerző: 6305

31 október 2005 - Warszawa, plac Bankowy. Rekordzista wśród przegubowców: przemierzał trasy pod banderami trzech zajezdni bez zmiany numeru.
Szerző: madve
edytor
Hozzászólások: 1


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: