Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


BKVT F #SZ5

Adatok

Teljes névBKVT F
(Schlick-Nicholson) /Schlick-Nicholson BKVT F
VIN-szám
Gyári szám
Épült
Selejtezve
Felújítások
1938Schlick F1A
(Schlick-Nicholson) /Schlick-Nicholson F1A
Tulajdonosok
19181949BEVV/BSzKRt Budapest
19491968FVV Budapest
19681984BKV Budapest
1984SzKT Szeged
1918BKVT Budapest
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
191819421506 / BEVV/BSzKRt Budapest
194219011520 / BEVV/BSzKRt Budapest
194919681520 / FVV Budapest
196819841520 / BKV Budapest
1984SZ5 / SzKT Szeged
1918207 / BKVT Budapest
Egyéb információ
Built in 1897

Fotók

30 március 2011 - Szeged (HU) – depot/zajezdnia Pulcz u. The works tram pictured here has an amazing history. Built in 1897 as Budapest #207, it was rebuilt in 1938 as Type F1A prototype #1506 (later #1520). In 1972 it received a new body and was finally withdrawn from Budapest in 1984, coming to Szeged as a works tram. The Skoda trolleybuses are here because Line 7 comes through the depot yard to turn.
Szerző: dvigar
edytor
20 április 2015 - Szeged, tramway depot: This tram has an amazing history. First built in 1897 (yes, 1897!) it served as Budapest #207 until 1938, when it was rebuilt as the prototype for Type F1A and renumbered #1506. In 1972 it was given an entirely new body and served as a works car until 1984, when it came to Szeged. Although it is obviously immortal, it doesn`t look as though it will ever run again.
Szerző: dvigar
edytor

Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: