Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Jelcz PR110E #T012

Adatok

Teljes névJelcz PR110E
(Jelcz) (Elmor DK-210A3P 110kW/150HP) [2-2-2] (1975-1992)
VIN-számSUJ110U01M0008762
Gyári szám
Épült1991
Selejtezve2005
Tulajdonosok
19911994MZK Warszawa
19942001MZA Warszawa
20012005MPK Lublin
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19912001WAB 606P
20012005LU 32689
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19911994T012 / MZK Warszawa
19942001T012 / MZA Warszawa
20012005823 / MPK Lublin
Egyéb információ
Pojazd nie wprowadzony do ruchu w MPK, oczekiwał na remont ale w końcu go skasowano.

BA VIN 876211250
1991-08-02
2005-02-25

Fotók

2 július 1993 - Piaseczno, ul. Puławska (pętla "Szkolna"). fot. Steve Guess. Że też do Piaseczna go popędziło...
Szerző: dev3

Hozzászólások: 3

1995 - Warszawa, pętla Wilanowska. Zdjęcie pochodzi z pisma "Spotkania z Zabytkami" nr 4 (110), fot. Teresa Gumołowska.
Szerző: Krzysztof_J

Hozzászólások: 2

17 április 2001 - Piaseczno, zajezdnia MZA. T006 (kasacja 2001), T004 (Lublin 830, Łuck 228, jeździ do teraz), T034 (Lublin 822, Łuck 214 i nadal jeździ), T021 (kasacja 2005), T008 (kasacja 2001), T012 (kasacja 2005). Ostatnie chwile przed wywozem. fot. Luca Tunisini.
Szerző: Jacek Pudło
edytor
Hozzászólások: 1

8 július 2005 - Lublin, zlikwidowana zajezdnia Helenów. Kasacja warszawskiego trolejbusu T012. Miał być remontowany, ale sytuacja finansowa MPK się poprawiła i w 2005 r. wyprodukowano 3 sztuki 120MT 833-835. Pomyśleć, że tyle lat później T034 nadal jeździ liniowo w Łucku.
Szerző: Jacek Pudło
edytor
9 július 2005 - Lublin, zajezdnia trolejbusowa Helenów. Ten trajtek mógł jeździć po Lublinie, ale jednak go skasowano. Zbudowano za to 120MT czy jak kto woli SAM M120M 833-835. Na pierwszym planie widzimy wejście wału napędowego do przekładni głównej mostu P1032x (to akurat zmodyfikowana wersja ze zmienionym przełożeniem 10,25 wyprodukowana przez Fabrykę Zespołów Napędowych w Poznaniu).
Szerző: Jacek Pudło
edytor
Hozzászólások: 5


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: