Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 260.02 #236

Adatok

Teljes névIkarus 260.02
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 21-97 [4-4-4] (1978-1990)
VIN-szám260.02.2547.82
Gyári szám
Épült1982
Selejtezve2001
Tulajdonosok
19821994MZK Warszawa
19942001MZA Warszawa
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19822001WAA 628S
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19821983236 / MZK Warszawa
198319939062 / MZK Warszawa
19931994630 / MZK Warszawa
19942001630 / MZA Warszawa
Egyéb információ
1983-1993: OSZ. NG 1993. 630-III

Fotók

2 szeptember 1993 - Warszawa, ul. Waszyngtona. Pospieszny C za miesiąc zmieni numer na 521, definitywnie kończąc trwającą od 1957 roku karierę tego typu linii.
Szerző: straszny
newseredytordriver
Hozzászólások: 8

március 1995 - Warszawa, ul. Łopuszańska. Seria 260.02 bez kabin kierowcy i z pełnymi oknami bardzo szybko została w MZK przeznaczona na nauki jazdy. Na początku lat 90. przywrócono je po remontach do ruchu liniowego. Ostatnia grupa takich pojazdów (późniejsze 628, 630, 1075 i 1097) przeszła wówczas remont w zakładach Jamna-Bus w Mikołowie, a 1403 w Kapenie.
Szerző: Nodzyk

Hozzászólások: 1

10 május 2000 - Warszawa, Stegny. Jeden z 17. dostarczonych do Warszawy w 1982 roku Ikarusów 260.02. Od NG przeprowadzonej w 1993 roku nicztm się nie różnił od standardowego Ikarusa 260.04. Foto: Oskar Burda
Szerző: zadzior

Hozzászólások: 1


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: