Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 260.02 #237

Adatok

Teljes névIkarus 260.02
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 21-97 [4-4-4] (1978-1990)
VIN-szám260.02.2548.82
Gyári szám
Épült1982
Selejtezve2001
Tulajdonosok
19821994MZK Warszawa
19942001MZA Warszawa
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19821995WAA 629S
19952001WUD 4708
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19821984237 / MZK Warszawa
198419909024 / MZK Warszawa
19901994802 / MZK Warszawa
19942001802 / MZA Warszawa
Egyéb információ
802-II; 1990-1994: R-12, 1994-2001: R-9.

Fotók

29 augusztus 1994 - Warszawa, plac Wilsona. Dwie solówki jeszcze kilka miesięcy wcześniej garażowały w R-12 Piaseczno. Tutaj już #836 pod banderą Inflanckiej rozpoczyna kurs na 121 wokół Żoliborza i Bielan, a #802 z zakładu Chełmska zmierza z Gwiaździstej na Natolin.
Szerző: straszny
newseredytordriver
október 1994 - Warszawa, pętla Wilanów.
Szerző: Nodzyk

november 1994 - Warszawa, ul. Emilii Plater. Z tego niepozornego przystanku można było dojechać zarówno na Wólkę Węglową, jak i do Rzymu. Ponadto korzystał z niego Polski Ekspres, świeżo uruchomiona sieć autokarowa, łącząca główne miasta. Co ciekawe podróż z Warszawy do Krakowa trwała 8 godzin i 15 minut, bowiem autobus jechał przez Łódź, Częstochowę i Katowice.
Szerző: Nodzyk

Hozzászólások: 5

2000 - Warszawa, pętla Esperanto. Ostatnia czerwona "osiemsetka" poległa w listopadzie 2001 roku. 3 miesiące wcześniej zniknęła także linia 516 (ESPERANTO - URSYNÓW PÓŁNOCNY). Foto: Oskar Burda.
Szerző: zadzior

Hozzászólások: 5


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: