Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 280.26 #2820

Adatok

Teljes névIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN-szám280.26.4037.87
Gyári szám
Épült1987
Selejtezve2007
Tulajdonosok
19871994MZK Warszawa
19942007MZA Warszawa
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19871995WAB 079P
19952002WXC 6462
20022007WI 61693
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
198719942820 / MZK Warszawa
199420032820 / MZA Warszawa
200320072650 / MZA Warszawa
Egyéb információ
2820-II; 2650-III

Fotók

július 2002 - Warszawa, ulica Sobieskiego. Jeden z kilkudziesięciu Ikarusów 280, które dostały w czasie remontu żółto-czerwoną opończę przegubu. Inflancka na jednej ze swoich flagowych linii.
Szerző: zadzior

Hozzászólások: 3

2003 - Warszawa, pętla Gwiaździsta. Foto: Oskar Burda.
Szerző: zadzior

31 október 2004 - Warszawa, ulica Wólczyńska. Ikarus zmierza w kierunku pętli Cmentarz Północny Brama Zachodnia. Podczas tego weekendu linia 409 została znacząco zasilona dodatkowym taborem. Oprócz Solarisów Urbino 15 z Connexu pojawiły się tutaj przeguby z zajezdni Woronicza oraz Kleszczowa w liczbie 18 brygad. 409 omijała tego dnia bramę główną cmentarza, podjeżdżając bezpośrednio do bramy zachodniej.
Szerző: NadzórRuchu

1 november 2005 - Warszawa, ul. Grójecka. Przystanek początkowy "PL.NARUTOWICZA 41".
Szerző: przejk

26 május 2006 - Warszawa, ul. Marszałkowska. Lewar czeka na zatrudnienie podczas "Akcji B16".
Szerző: Maybach

Hozzászólások: 1

29 június 2006 - Warszawa, ul. Sobieskiego.
Szerző: ZaciszaniN

11 augusztus 2006 - Warszawa, ulica Bazyliańska. Niech mi powie ktoś, dlaczego wszystkie techniczne ikarusy 280/A są w technical equipment a nie normalnie w Ikarusach 280? Czy po oberżnięciu ikarus już nie jest ikarusem?
Szerző: Tatuś Tatuś
newseredytordriver
Hozzászólások: 8


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: