Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


DAF SB250 / Berkhof Premier AT18 #052

Adatok

Teljes névDAF SB250 / Berkhof Premier AT18
(Berkhof (Heerenveen)) DAF SB250/Berkhof (Heerenveen) Premier (1998-2002)
VIN-számXL9124FCEZB088009
Gyári szám1067-09
Épült2002
Selejtezve
Tulajdonosok
20022009Connexxion Hilversum
20092012Novio Nijmegen
20122017Hermes Eindhoven
2017KA Kaunas
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
20022017BL-VX-87
2017JUL 607
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
200220070230 / Connexxion Hilversum
200720095230 / Connexxion Hilversum
200920125230 / Novio Nijmegen
201220175230 / Hermes Eindhoven
2017052 / KA Kaunas

Fotók

9 április 2004 - Boom! ;) Arnhem Velperplein.
Szerző: Hugo Buss

Hozzászólások: 5

28 július 2005 - Connexxion 0230 is seen in a northern part of the city.
Szerző: Hugo Buss

18 október 2005 - Connexxion 0230 is seen on the "Airborne plein", just a few hundred meters away the John Frostbridge known as 'a bridge too far'.
Szerző: Hugo Buss

28 április 2007 - Connexxion 0230 is passing on the help-motor towards 'De Laar West.
Szerző: Hugo Buss

Hozzászólások: 1

5 október 2012 - Arnhem (Holandia), Frostbrug. Jedynka pędzi przez słynny most, którego zdobycie było głównym celem alianckiej operacji Market Garden w 1944 roku. Nieudanej.
Szerző: straszny
newseredytordriver
Hozzászólások: 1

13 augusztus 2014 - Arnhem, Minervasingel. Najstarszy eksploatowany typ taboru to przegubowe Berkhofy Premier AT18. Do dziś na trasach można spotkać 20 z 22 zakupionych w latach 1998-2002 trolejbusów. Oznaczono je numerami inwentarzowymi 5210-5231. Są to pojazdy zabudowane na bazie podwozia DAF SB250, posiadają 49 miejsc siedzących i 79 stojących. Osprzęt elektryczny pochodzi z francuskiej firmy Alstom (tylko w dwóch pierwszych egzemplarzach z firmy Traxis). Mimo swoich lat prezentują nienaganny stan techniczny, a przy tym są bardzo chwalone przez kierowców za zwinność, przez co prowadzenie ich to przyjemność. Planuje się wycofanie wszystkich wozów tego typu w latach 2016-2017. Zastąpią je nowe hessy.
Szerző: Misiek194
edytor
26 november 2019 - Kaunas, Depot UAB Kauno autobusai.
Szerző: wonneberger1.1


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: