Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 280.49 #08-04

Adatok

Teljes névIkarus 280.49
(Ikarus) (Rába D10 UTS-150 150kW/204HP 10350cm3) (ZF 4HP500(4)) 35-145 [2-2-2-2] (1986-1994)
VIN-számTRA280V4JN1HU0586
Gyári szám
Épült1992
Selejtezve
Tulajdonosok
19922022BKV Budapest
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19921999BU 08-61
19992022BPO-804
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
1999202208-04 / BKV Budapest

Fotók

9 augusztus 2011 - Budapest, Kőbánya Kispest. Obecnie jest tu niezły bajzel, większość linii skierowano do Határ út.
Szerző: PKM&WPK
newserdriver
21 december 2012 - Budapest, Határ út
Szerző: Kóródy Ádám
newsercenzoredytorgod
29 május 2018 - Budapest - Erzsébetfalva, Topánka utca.
Szerző: Jakub Durdovic

16 augusztus 2019 - 13:20, Budapest, Soroksári út.
Szerző: Konrad Bek
edytordriver
10 május 2021 - Budapest, Keleti pu. Zdjęcie tendencyjne. Ikarusy spalinowe w Budapeszcie praktycznie wyginęły. Kursują tylko dlatego, że trwa remont trzeciej linii metra i potrzeba kilkadziesiąt niskopodłogowych przegubowców na zastępstwo.
Szerző: PKM&WPK
newserdriver
Hozzászólások: 4

9 december 2021 - Budapest, Pozsonyi utca.
Szerző: PKM&WPK
newserdriver
9 december 2021 - Kurs z radośnie trzaskającymi wyświetlaczami FOK-GYEM. Bardzo porządny sprzęt. Tyle lat co dwie sekundy zmienia klapki miejscami.
Szerző: PKM&WPK
newserdriver
7 február 2022 - Budapest, Deák Ferenc utca. Üdv a sofőrnek!
Szerző: Matel6380

Hozzászólások: 1

8 augusztus 2022 - Budapeszt, pętla przy dworcu Keleti. W tym dniu był to jedyny przedstawiciel tego gatunku w mieście.
Szerző: tecebe


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: