Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Jelcz M11 #162

Adatok

Teljes névJelcz M11
(Jelcz) (Rába D2156HM6U 141kW/189HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 30/100 [2-2-2] (1984-1990)
VIN-szám260888706D0703
Gyári szám
Épült1987
Selejtezve2015
Tulajdonosok
?2015ЭА Тамбов
19871998MKS Mielec
19982001Rapid-Bus Warszawa
20012002Ismeretlen üzemeltető Wołomin
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
?2013АК 582 68
19871995RZB 947S
19951998REN 1689
19981999A01 3773
19992001WZK 868H
19991999WXA 724A
20012002WWL 72ES
20132015Н 197 КН 68
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19871998162 / MKS Mielec
19982001A229 / Rapid-Bus Warszawa
Egyéb információ
Na stan wpisany 05.11.1987, skreślony 30.09.1998, NG KZNS 1998

http://fotobus.msk.ru/vehicle/570024/
Н 197 КН 68 06.2013 03.2015

Fotók

1987 - Mielec, ul. Jagiellończyka. Jelcz odjeżdża z przystanku na lini 20 w kierunku os. Smoczka.
Szerző: Olek

Hozzászólások: 1

február 1998 - Mielec, Os. Lotników. Wóz #162 i #170 w roku 1998 zostały sprzedane do Kapeny Słupsk. Później wóż 162 najprawdopodobniej trafił do PKM Jaworzno, natomiast 170 do firmy RAPID z Warszawy. Numer ramy wozu 170 to 1531.
Szerző: Olek

Hozzászólások: 7

28 december 1998 - Warszawa, al. Solidarności. Wiadukt kolei nadwiślańskiej to już historia. W latach 2008-2009 w ramach modernizacji trasy E65 zastąpiła go nowa konstrukcja kratownicowa o rozpiętości 75 m, pozwalająca przekroczyć dwie ulice oraz linię kolejową bez użycia podpór.
Szerző: straszny
newseredytordriver
1999 - Warszawa, pętla Dworzec Wschodni >Kijowska<.
Szerző: mzk804
newseredytor
Hozzászólások: 4


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: