Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Jelcz L11 #K70718

Adatok

Teljes névJelcz L11
(Jelcz) Ikarus 260/Jelcz M11 (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) [2-2-2] (1987-1988)
VIN-szám260898708D0984
Gyári szám
Épült1987
Selejtezve2010
Tulajdonosok
19872001PKS Chrzanów
20012010PKSiS Oświęcim
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19932001KCS 7154
20042010KOS 05PV
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19872001K70718 / PKS Chrzanów
Egyéb információ
Status rejestracji: wyrejestrowany 29.10.2010 Demontaż na wniosek

Fotók

23 január 2005 - Oświęcim d.a. Przed kursem linii 586 Oświęcim - Tychy. Mig wyciągnięty z krzaków. W zasadzie to już było skasowane auto (odkupione z PKS Chrzanów z przeznaczeniem na części) ale po bardzo długim postoju z braku autobusów odremontowano go.
Szerző: Leszek Matula
newseredytor
Hozzászólások: 4

13 április 2005 - Tychy, ul. Budowlanych.
Szerző: jacekso
newseredytor
Hozzászólások: 5

június 2005 - Oświęcim ul. Chemików.
Szerző: Leszek Matula
newseredytor
Hozzászólások: 3

5 augusztus 2005 - Tychy, ul. Niepodległości. Jelcz na 581 rozbryzguje kałuże.
Szerző: Paul167
edytor
október 2005 - Oświęcim, dworzec PKP. Kurs Oświęcim d.a. - Wola Osiedle przez Brzezinkę, Harmęże,
Szerző: Leszek Matula
newseredytor
Hozzászólások: 2

27 február 2006 - Chrzanów, ul. Sienna.
Szerző: jacekso
newseredytor
Hozzászólások: 2

15 április 2007 - Oświęcim, zajezdnia PKSiS.
Szerző: Leszek Matula
newseredytor
Hozzászólások: 3

14 október 2007 - Oświęcim, zajezdnia PKSiS. Ostatni oświęcimski Jelcz L11.
Szerző: Oświęcimianin

Hozzászólások: 3


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: