Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 280.26 #F50607

Adatok

Teljes névIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN-szám280.26.1651.85
Gyári szám
Épült1985
Selejtezve2008
Felújítások
2002Ikarus 260
(?) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) [4-4-4] (1-1)
Tulajdonosok
19852008PKS Bełchatów
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19952002PUD 1431
20022008EBE U341
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19852007F50607 / PKS Bełchatów
Egyéb információ
wyrejestrowany 10.09.2008 Demontaż na wniosek

Fotók

7 február 2007 - Bełchatów, zajezdnia PKS. Miejscowe PKS miało pokaźną liczbę Ikarusów 280.26 i 53, które w latach 90. dostosowano do malejącego popytu na przewozy brutalną amputacją naczep.
Szerző: empi
edytordriver
7 február 2007 - Bełchatów, zajezdnia PKS. Wnętrze czegoś, co pierwotnie było przegubowym miejskim autobusem.
Szerző: empi
edytordriver
7 február 2007 - Bełchatów, zajezdnia PKS. KZNS wtedy chętnie się bawił w upgradowanie Ikarusów i Jelczy L11 do niemal turystycznych wersji. Dziwne, że nie ma siatkowych półek na bagaże pod sufitem.
Szerző: empi
edytordriver
Hozzászólások: 4


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: