Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Karosa B732.1654 #067

Adatok

Teljes névKarosa B732.1654
(Karosa) /Karosa B73x/C73x/LC73x (Liaz ML636N 155kW/211HP 11940cm3) (Praga 5P80(5)) 31-94 [2-2-2]
VIN-szám34932
Gyári szám
Épült1995
Selejtezve2012
Tulajdonosok
19952005ČSAD Karviná
20052010Kłys Lublin
20102012Gajowiak Lublin
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19952005KIA 61-33
20052012LU 94021
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
20052010067 / Kłys Lublin
20102011067 / Gajowiak Lublin
Egyéb információ
1995-01-02
2005-11-04 kraj
Ostatnie foto 2012 r.

Fotók

2 április 2006 - Lublin, ul. T. Zana. Mimo. iż jest to ulica szklanoch biurowców, duzych sklepów, to momenatami człowiek się czuje jak w późnych latach 80
Szerző: Bogumił Kadryll

Hozzászólások: 3

22 szeptember 2006 - Lublin, ul. Hutnicza.
Szerző: Spawacz

14 augusztus 2008 - Lublin, ul. Choiny. Prywatna Karosa mknie do centrum. Całkiem fajne są te Karosy, wewnątrz trochę przypominają mi H9-35, nie wiem czemu :D
Szerző: M.Wilu

Hozzászólások: 1

22 június 2009 - Lublin, al. Kraśnicka. ...jej obsługi wyznaczono zarówno pojazdy lubelskiego MPK, jak i dwie brygady przewoźników prywatnych. Na temat autobusu widocznego na zdjęciu wolę się nie wypowiadać, bowiem nie miałem "przyjemności" jazdy tym wynalazkiem. Może ktoś z Lublina się wypowie?
Szerző: MM

Hozzászólások: 7

17 szeptember 2009 - Lublin, Al. Racławickie.
Szerző: jacekso
newseredytor
1 július 2010 - Lublin, ul. Jana Pawła II. To był ostatni miesiąc pani Kłys na lubelskich drogach. Karosa 067, wraz z 240 i bazą przy Gospodarczej, przeszła do firmy Gajowiaka.
Szerző: Jacek Pudło
edytor
12 május 2011 - Lublin, Aleja Tysiąclecia. Karosy to były całkiem fajne sprzęty. Lewary miały krótkie biegi dzięki czemu bardzo ładnie się rozpędzały, natomiast automat Gąbki znany z linii 18 był stosunkowo mułowaty.
Szerző: 16v

Hozzászólások: 5


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: