Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 260.02 #1238

Adatok

Teljes névIkarus 260.02
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 21-97 [4-4-4] (1978-1990)
VIN-szám260.02.2553.82
Gyári szám
Épült1982
Selejtezve1997
Tulajdonosok
19821994MZK Warszawa
19941997MZA Warszawa
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19821985WAA 634S
19851997WAA 473F
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19821985242 / MZK Warszawa
19851990473-T2 / MZK Warszawa
199019941238 / MZK Warszawa
199419971238 / MZA Warszawa
Egyéb információ
1985-1990 autobus pracowniczy MZK; NG 1990

Fotók

2 január 1996 - Warszawa, ul. Waryńskiego, pętla Metro Politechnika. Pierwszy roboczy dzień nowego 1996 roku przyniósł niewielkie zmiany w układzie komunikacyjnym. Z linii 117 wydzielono szczytowe wzmocnienie na trasie Metro Politechnika-Gocław i oznaczono jako linia 317 (pierwszego dnia wysłano na nią wozy 1280, 1316, 2556, 1238 i 1264). Dotychczasowe kursujące "nad metrem" linie 304 (Dw.Centralny-Natolin) i 312 (Emilii Plater-Natolin Kabaty)zmieniono na przyspieszone 504 i 412, przy czym 504 wydłużono do nowej pętli Natolin-Moczydło. Drobne korekty wprowadzono też na liniach 117 i 165.
Szerző: straszny
newseredytordriver
Hozzászólások: 6

9 február 1996 - Warszawa, al. Szucha.
Szerző: Nodzyk


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: