Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Mitsubishi Fuso / Osaka Sharyo Kogyo Type 300 #8004

Adatok

Teljes névMitsubishi Fuso / Osaka Sharyo Kogyo Type 300
(Osaka Sharyo Kogyo) Mitsubishi Fuso MP218P/Osaka Sharyo Kogyo Type 300 36-72 [1-1-0] (1993-1996)
VIN-szám
Gyári szám
Épült1995
Selejtezve
Tulajdonosok
1996TKK 富山市 [Toyama-shi]
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19968004 / TKK 富山市 [Toyama-shi]
Egyéb információ
Tateyama Tunnel Trolleybus (opened 23-04-1996); vehicle built 1995/96

Fotók

5 május 2015 - Murodo-Daikanbo (Japonia). Jechaliśmy już pociągiem, funikularem i autobusem hybrydowym to teraz pora na trolejbus. To jedyna na świecie linia trolejbusowa poprowadzona w całości pod ziemią.
Szerző: straszny
newseredytordriver
Hozzászólások: 6

5 május 2015 - Murodo-Daikanbo (Japonia). Podziemna trasa liczy 3,7 km. Wybudowano ją w 1971 roku, ale do 1996 roku obsługiwana była autobusami. Warunki do zdjęć są tu dość ekstremalne, ale chcieć to móc ;)
Szerző: straszny
newseredytordriver
5 május 2015 - Murodo-Daikanbo (Japonia). Trolejbusy jadą w konwoju uruchamianym co 15 minut. W połowie trasy mijają się z konwojem jadącym z przeciwka. Na końcowej stacji Daikanbo (2316 m npm) czeka kolejka linowa zjeżdżająca do Kurobedaira (1828 m npm), skąd kolejny funikular dowozi do Kurobeko (1455 m npm). Tam zaś podróżników czeka 15-minutowy spacer przez imponującą zaporę Kurobe do kolejnego środka transportu.
Szerző: straszny
newseredytordriver

Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: