Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 260.04 #2522

Adatok

Teljes névIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN-szám260.04.0995.84
Gyári szám
Épült1984
Selejtezve1996
Felújítások
1989Ikarus 280.T4
(MZK Warszawa) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [2-2-2-2] (1988-1992)
Tulajdonosok
19841994MZK Warszawa
19941996MZA Warszawa
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19841995WAB 525C
19951996WIA 8384
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
198419891268 / MZK Warszawa
198919942522 / MZK Warszawa
199419962522 / MZA Warszawa
Egyéb információ
NG 02.1989

Fotók

26 október 1994 - Warszawa, ul. Egipska. Poza przyspieszonym 501 linia 111 była wówczas trzonem komunikacji dla Osiedla Gocław, zapewniając w godzinach szczytu częstotliwość 6-minutową.
Szerző: straszny
newseredytordriver
16 május 1996 - Warszawa, ul. Spalinowa. Autobus czerwony pokluczył po starej części Grochowa i skręca w Grenadierów by dotrzeć do Ostrobramskiej. W drodze powrotnej 158 w ogóle pomija ten rejon.
Szerző: Nodzyk

Hozzászólások: 1

6 szeptember 1996 - Warszawa, ul. Saska. Drugą linią uruchomioną po wakacjach `96 było 303. Powstało ze szczytowych brygad linii 111 i kursowało na trasie Gocław-plac Piłsudskiego, nie robiąc zawijasa przez Międzynarodową. Jako klonowi 111 bardziej pasowałby numer 311, ale dobra praktyka tworzenia rodzin numerów linii była wówczas w odwrocie.
Szerző: Nodzyk

Hozzászólások: 2


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: