Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 405.01 #6452

Adatok

Teljes névIkarus 405.01
(Ikarus) (Perkins Phaser 135T 101kW/137HP 3980cm3) (Voith Midimat BRA 12.5(3)) 14-46 [1-2-0] (1994-1994)
VIN-számTRA405V2AR1PL0001
Gyári szám
Épült1994
Selejtezve
Tulajdonosok
19942002MZA Warszawa
20022002Michalczewski Radom
2003Баранов Довжанськ (до 2016 Свердловськ)
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19942002WXC 0703
2003059-50 АТ
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
199420026452 / MZA Warszawa
Egyéb információ
Data pierwszej rejestracji: 9.09.1994
Według https://ua.carplates.app/en/vin/TRA405V2AR1PL0001 jego późniejszy numer rejestracyjny to BB 8089 CK, który wg fotobusa otrzymał wóz TRA405V2AR1PL0002, czyli ex-warszawski 6450.

Fotók

december 1994 - Warszawa, Aleje Jerozolimskie. Jeden z pięciu knypków obsługujących od września 1994 linię specjalną na lotnisko.
Szerző: Nodzyk

13 január 1999 - Warszawa, plac Małachowskiego. Przystanek końcowy linii specjalnej z lotniska. Funkcjonująca od 1992 roku oferta nigdy nie cieszyła się dużym powodzeniem, a podwyższona taryfa dodatkowo odstraszała pasażerów. Radni uznali, że to rażąca niegospodarność i od 1 września 1999 roku została zlikwidowana. Pasażerom samolotów pozostały taksówki lub pełne doliniarzy 175.
Szerző: straszny
newseredytordriver
szeptember 2002 - Mleczków, baza remontowa ITS. Te się udało sprzedać w całości. Szkoda, że nie pojeździły po Radomiu.
Szerző: empi
edytordriver
Hozzászólások: 2

szeptember 2002 - Mleczków, baza remontowa ITS.
Szerző: empi
edytordriver

Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: