Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Ikarus 280.02 #2185

Adatok

Teljes névIkarus 280.02
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 37-146 [2-2-2-2] (1975-1990)
VIN-szám280.02.4246.85
Gyári szám
Épült1985
Selejtezve
Tulajdonosok
19851988BVB (Ost) Berlin
19881992DVG Dessau-Roßlau
19922020TCE Ploieşti
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19851988IAK 6-37
19881991KO 10-28
19911992DE-V 128
19922020PH-01-JZK
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19851985494 637-6 / BVB (Ost) Berlin
1988199228 / DVG Dessau-Roßlau
199220202185 / TCE Ploieşti

Fotók

24 szeptember 2017 - Ploiești, Gara Sud. O, nawet w niedziele udało się trafić na zabytek. Wszystko to z okazji zamknięcia głównej drogi pod jakiś jarmark. Jeden Ikarus jeździł raz na jakiś czas zamiast trolejbusów.
Szerző: PKM&WPK
newserdriver
24 szeptember 2017 - Ploiești, Gara Sud. Jest obłoczek! Większość tutejszych Ikarusów wpuszcza dymek również do środka. Czasami wręcz nie idzie wytrzymać.
Szerző: PKM&WPK
newserdriver
Hozzászólások: 7

24 szeptember 2017 - Przedstawiciel lokalnej społeczności zasiadł do limuzyny i oczekuje na odjazd.
Szerző: PKM&WPK
newserdriver
16 szeptember 2019 - Ploieşti, strada Mihai Bravu.
Proszę Pańswa, prosimy nie regulować odbiorników. To wciąż 2019 rok. Wskazuje na to możliwość zakupu biletu jednorazowego (2,5 RON) w każdym pojeździe, płacąc zbliżeniowo. A ten po prawej złapał kapcia. Z rezerwy wyjechał jakiś plastikowy Eurobus.

Szerző: mzk804
newseredytor
Hozzászólások: 4

16 szeptember 2019 - Ploieşti, Strada Mihai Bravu.
Szerző: Maybach

Hozzászólások: 3


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: