Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Hino PJ-KV234L1 Blue Ribbon II One-Step #9857

Adatok

Teljes névHino PJ-KV234L1 Blue Ribbon II One-Step
(Hino) Hino KV234L/Isuzu Erga (Isuzu 6HK1-TCC 191kW/260HP 7790cm3 ) [2-1-0] (2005-2007)
VIN-szám
Gyári szám
Épült2006
Selejtezve
Tulajdonosok
2006Tōbu Bus 東京 [Tōkyō]
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
2006所沢200か10-84
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
20069857 / Tōbu Bus 東京 [Tōkyō]

Fotók

6 december 2018 - Niiza (Saitama Pref.), Tōhoku 2-chōme (埼玉県新座市東北2丁目), Prefectural Route 40. Here you can see a typical city bus layout when it comes to Japan - a dual-door standard bus, in recent years more likely than not on a low-entry chassis. The two doors are segregated: one is for entry, the other for exit. However, there is no strict rule defining which door will have which purpose. In the Tōkyō general area it depends on when the fare is paid: if it`s a flat fare paid when getting on, board at the front, if it`s a distance-based fare paid when getting off, board at the middle. Thus Kyōto surprised me as, despite a flat fare, one pays when getting off, so the boarding is through the middle door.
Szerző: TranslatorPS

Hozzászólások: 7


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: