Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Nissan Diesel ADG-RA273KAN / NSK 96MC #7-627-1

Adatok

Teljes névNissan Diesel ADG-RA273KAN / NSK 96MC
(NSK) Nissan Diesel ADG-RA273MAN/NSK 96MC B-I
VIN-szám
Gyári szám
Épült2005
Selejtezve
Tulajdonosok
20052017Seibu Bus 所沢市 [Tokorozawa-shi]
2017Hiroshima Bus 広島市 [Hiroshima-shi]
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
2017広島200か23-56
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
20177-627-1 / Hiroshima Bus 広島市 [Hiroshima-shi]
2017627 / Hiroshima Bus 広島市 [Hiroshima-shi]
Egyéb információ
Fleet number in Seibu (and alongside that its Tokyo-area number plate) is unknown. Most likely one of A5-85, A5-93 or A5-99.

Fotók

13 február 2019 - Hiroshima, Minami-ku, Matsubarachō (広島県広島市南区松原町), Hiroshima-eki bus terminal.
21-1: 広島駅 (Hiroshima-eki) → 広島港 (Hiroshima-minato)
Hiroshima station is an important point in this company`s network, as most of their routes meet here. Rte 21-1 seen in the photo is part of a really strange corridor, which in reality contains three separate routes: 21 which runs from neighbourhoods in eastern Hiroshima to the city centre, 21-2 which runs from Hiroshima station to Hiroshima port, and 21-1 as in the photo, which runs a route similar to 21-2, but along different streets (it`s pretty much a carbon copy of tram rte 1, aside from running two streets away towards the end of the route). Trips operating from one extreme end to the other only operate during rush hours, and not that many of them either - during most of the day this operates as realistically two routes with just four (!) stops in common. Of course on the common section this is all printed on one timetable page, which is of course loaded with variation markers - and while each half runs in the interpeak every 15 and is aligned to run every 7-8 minutes on the common section going westbound, they`re scheduled bumper to bumper going eastbound...

Szerző: TranslatorPS


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: