Bejelentkezés: Jelszó:
Megjegyzés
Jelszó nem működik, vagy elfejetted??
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogad Elutasít Több információ mutatása

Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció


Gräf & Stift NGE152 M17/18 #036

Adatok

Teljes névGräf & Stift NGE152 M17/18
(Gräf & Stift) MAN NG272 (896)/MAN NGxx2 (2xAlstom 4 ELA 1660 149kW/203HP ) 46-130 [2-2-2-2] (1993-1994)
VIN-számVA0J090021L900336
Gyári szám
Épült1994
Selejtezve2017
Tulajdonosok
19942011BBG Eberswalde
20112017BKV Budapest
Regisztárciós adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Rendszám
19942011BAR-Z 295
Jármű adatok
Beszerzés éve Selejtezés éve Jármű száma
19942011036 / BBG Eberswalde
20122017351 / BKK Budapest
20122017351 / BKV Budapest
Kölcsönözve
Beszerzés éve Selejtezés éve Kölcsönbe vevő
20122017BKK Budapest
Egyéb információ
27.12.1994, 22.07.2011 BKV
Fabrikation Number: 011

Fotók

22 április 2005 - Eberswalde, Eisenbahnstrasse. Podczas remontu, trolejbusy jeżdżą jedną połówką mostu. Drugie przęsło przyjechało kilka godzin później koleją, a trolejbusy zastąpiono autobusami.
Szerző: tarnas

25 július 2006 - Eberswalde, Eisenbahnstrasse.
Szerző: bartosz w
edytor
2 szeptember 2006 - Eberswalde, zajezdnia BBG. Mała seria z drzwi otwartych.
Szerző: helmut36

26 június 2007 - Eberswalde, Poratzstrasse. W latach 1993/94, do obsługi linii trolejbusowych lokalny przewoźnik Barnimer Busgesellschaft mbH zakupił 15 przegubowych trolejbusów Gräf & Stift NGE 152 M17/M18. Są to blisko 18-metrowe, 4 drzwiowe pojazdy zabierające łącznie 130 pasażerów, z czego 47 na miejscach siedzących. Wyposażone je w silnik elektryczny o mocy 149kW (napęd asynchroniczny z możliwością rekuperacji energii), co pozwala na osiągnięcie przyspieszenia rzędu 1,3ms^2 i prędkości maksymalnej 60 km/h. Silnik umiejscowiony jest z tyłu pojazdu, za tylną osią.
Szerző: Misiek194
edytor
Hozzászólások: 3

28 június 2007 - Eberswalde, Poratzstrasse. Warto również wspomnieć, że w 2007 lokalny przewoźnik zdecydował się na mały eksperyment. Wóz nr 029 postanowiono wyposażyć w zestaw superkondensatorów oraz baterii litowo-jonowych. Testy tego ustrojstwa miały trwać ok. 2 lat, ale nie mam żadnych informacji, czy całość choćby udało się złożyć do kupy. W każdym razie pojazd od tego czasu chyba nie pojawił się w ruchu liniowym.
Szerző: Misiek194
edytor
28 június 2007 - Eberswalde - Nordend. Ta pętla znajduję się tuż obok zajezdni BBG.
Szerző: Misiek194
edytor
28 június 2007 - Eberswalde, Potsdamer Allee. Po prawej osiedlowe centrum handlowe.
Szerző: Misiek194
edytor
3 június 2010 - Eberswalde, Saarstraße.
Szerző: Banan
edytor
Hozzászólások: 1

24 augusztus 2012 - Budapeszt, pętla przy dworcu Keleti. W sumie to widziałem może tylko 3 takie MANy podczas pobytu w Budapeszcie. Reszta zadań na liniach 80 i 80A była obsługiwana Ikarusami 280.94
Szerző: Krystian Jacobson
newseredytor
Hozzászólások: 5

29 szeptember 2012 - Budapest, Kerepesi út
Szerző: Kóródy Ádám
newsercenzoredytorgod
Hozzászólások: 2

29 szeptember 2012 - Budapest, Örs vezér tere
Szerző: Kóródy Ádám
newsercenzoredytorgod
17 november 2012 - Budapest - Vezér utca
Szerző: Tóth Ádám

17 november 2012 - Budapest - Vezér utca
Szerző: Tóth Ádám

3 május 2014 - Budapest, Ajtósi Dürer sor.
Szerző: gofkond

4 szeptember 2015 - Budapest, Stefánia út. Many z Eberswalde jak dotąd były jedynymi niskopodłogowymi przegubowymi trolejbusami.
Szerző: Karol Grzonka

Hozzászólások: 2

12 október 2015 - Budapest, Puskás Ferenc Stadion
Szerző: Lada 2101

10 július 2016 - Budapeszt, Bank utca. Spotkanie szelkowego przegubowego Ikarusa 280 w niedziele już niestety jest niewykonalne.
Szerző: Krystian Jacobson
newseredytor
Hozzászólások: 11

3 január 2018 - Budapest, Pongrácz - Kőbánya garage.
Szerző: Jakub Durdovic


Phototrans

Országok:
Gyártók:

Felhasználó statisztikája:
Online: