Nincs bejelentkezve | Belépés | Regisztráció
Név | Gillig BRT LF 40 |
Gyártó neve | Gillig |
Alváz | |
Kasztni | Gillig LF 40 |
Motor | Cummins ISL9 |
Sebességváltó | Allison B400 () |
Ajtóképlet | |
Tengelyek száma | 2 |
Modulok száma | 1 |
Járművek listája | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szám | Teljes név | VIN-szám | Épült | Selejtezve | Beszerzés éve | Kivonva | Regisztárciós adatok | Jármű adatok |
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2710C1180648 | 2012 | 2012 | (-) | 1420 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182607 | 2013 | 2013 | (-) | 1536 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182617 | 2013 | 2013 | (-) | 1546 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2716D1182616 | 2013 | 2013 | (-) | 1545 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182615 | 2013 | 2013 | (-) | 1544 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182614 | 2013 | 2013 | (-) | 1543 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182613 | 2013 | 2013 | (-) | 1542 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2719D1182612 | 2013 | 2013 | (-) | 1541 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2717D1182611 | 2013 | 2013 | (-) | 1540 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182610 | 2013 | 2013 | (-) | 1539 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182609 | 2013 | 2013 | (-) | 1538 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182608 | 2013 | 2013 | (-) | 1537 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (1/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2713D1182606 | 2013 | 2013 | (-) | 1535 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182619 | 2013 | 2013 | (-) | 1548 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182605 | 2013 | 2013 | (-) | 1534 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182604 | 2013 | 2013 | (-) | 1533 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182603 | 2013 | 2013 | (-) | 1532 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182602 | 2013 | 2013 | (-) | 1531 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182601 | 2013 | 2013 | (-) | 1530 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182600 | 2013 | 2013 | (-) | 1529 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182599 | 2013 | 2013 | (-) | 1528 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2718D1182598 | 2013 | 2013 | (-) | 1527 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2716D1182597 | 2013 | 2013 | (-) | 1526 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182596 | 2013 | 2013 | (-) | 1525 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271XD1182618 | 2013 | 2013 | (-) | 1547 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182620 | 2013 | 2013 | (-) | 1549 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182594 | 2013 | 2013 | (-) | 1523 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182634 | 2013 | 2013 | (-) | 1563 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2710D1182644 | 2013 | 2013 | (-) | 1573 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182643 | 2013 | 2013 | (-) | 1572 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2717D1182642 | 2013 | 2013 | (-) | 1571 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182641 | 2013 | 2013 | (-) | 1570 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182640 | 2013 | 2013 | (-) | 1569 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182639 | 2013 | 2013 | (-) | 1568 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2715D1182638 | 2013 | 2013 | (-) | 1567 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2713D1182637 | 2013 | 2013 | (-) | 1566 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182636 | 2013 | 2013 | (-) | 1565 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182635 | 2013 | 2013 | (-) | 1564 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182633 | 2013 | 2013 | (-) | 1562 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182621 | 2013 | 2013 | (-) | 1550 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182632 | 2013 | 2013 | (-) | 1561 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2712D1182631 | 2013 | 2013 | (-) | 1560 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182630 | 2013 | 2013 | (-) | 1559 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182629 | 2013 | 2013 | (-) | 1558 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182628 | 2013 | 2013 | (-) | 1557 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182627 | 2013 | 2013 | (-) | 1556 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2719D1182626 | 2013 | 2013 | (-) | 1555 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182625 | 2013 | 2013 | (-) | 1554 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182624 | 2013 | 2013 | (-) | 1553 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182623 | 2013 | 2013 | (-) | 1552 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182622 | 2013 | 2013 | (-) | 1551 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2712D1182595 | 2013 | 2013 | (-) | 1524 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (1/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2719D1182593 | 2013 | 2013 | (-) | 1522 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?C1180649 | 2012 | 2012 | (-) | 1421 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2713C1180661 | 2012 | 2012 | (-) | 1433 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2716C1180704 | 2012 | 2012 | (-) | 1443 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?C1180703 | 2012 | 2012 | (-) | 1442 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2712C1180702 | 2012 | 2012 | (-) | 1441 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2710C1180701 | 2012 | 2012 | (-) | 1440 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2719C1180700 | 2012 | 2012 | (-) | 1439 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?C1180699 | 2012 | 2012 | (-) | 1438 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?C1180698 | 2012 | 2012 | (-) | 1437 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (1/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2719C1180664 | 2012 | 2012 | (-) | 1436 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2717C1180663 | 2012 | 2012 | (-) | 1435 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2715C1180662 | 2012 | 2012 | (-) | 1434 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?C1180660 | 2012 | 2012 | (-) | 1432 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?C1180706 | 2012 | 2012 | (-) | 1445 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?C1180659 | 2012 | 2012 | (-) | 1431 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2713C1180658 | 2012 | 2012 | (-) | 1430 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2711C1180657 | 2012 | 2012 | (-) | 1429 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271XC1180656 | 2012 | 2012 | (-) | 1428 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2715C1180655 | 2012 | 2012 | (-) | 1427 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (1/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2716C1180654 | 2012 | 2012 | (-) | 1426 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2714C1180653 | 2012 | 2012 | (-) | 1425 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2712C1180652 | 2012 | 2012 | (-) | 1424 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?C1180651 | 2012 | 2012 | (-) | 1423 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2719C1180650 | 2012 | 2012 | (-) | 1422 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2718C1180705 | 2012 | 2012 | (-) | 1444 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?C1180707 | 2012 | 2012 | (-) | 1446 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182592 | 2013 | 2013 | (-) | 1521 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182581 | 2013 | 2013 | (-) | 1510 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (1/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182591 | 2013 | 2013 | (-) | 1520 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (1/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182590 | 2013 | 2013 | (-) | 1519 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (1/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182589 | 2013 | 2013 | (-) | 1518 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182588 | 2013 | 2013 | (-) | 1517 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182587 | 2013 | 2013 | (-) | 1516 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182586 | 2013 | 2013 | (-) | 1515 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271XD1182585 | 2013 | 2013 | (-) | 1514 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182584 | 2013 | 2013 | (-) | 1513 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182583 | 2013 | 2013 | (-) | 1512 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2714D1182582 | 2013 | 2013 | (-) | 1511 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182580 | 2013 | 2013 | (-) | 1509 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?C1180708 | 2012 | 2012 | (-) | 1447 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182579 | 2013 | 2013 | (-) | 1508 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2712D1182578 | 2013 | 2013 | (-) | 1507 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182577 | 2013 | 2013 | (-) | 1506 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182576 | 2013 | 2013 | (-) | 1505 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182575 | 2013 | 2013 | (-) | 1504 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2715D1182574 | 2013 | 2013 | (-) | 1503 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182573 | 2013 | 2013 | (-) | 1502 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD2711D1182572 | 2013 | 2013 | (-) | 1501 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (1/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182571 | 2013 | 2013 | (-) | 1500 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (1/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?C1180710 | 2012 | 2012 | (-) | 1449 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?C1180709 | 2012 | 2012 | (-) | 1448 (2012-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) | ||||||||
Gillig BRT LF 40 | 15GGD271?D1182645 | 2013 | 2013 | (-) | 1574 (2013-) | |||
Mutasd a jármű történetét (0/0) |